måndag 12 oktober 2009
Här är några bilder från Jessicas 20års- fest. Temat var Hollywood:




Fler bilder finns på http://www.flickr.com/sluggos. -Där kommer fler bilder läggas till allt eftersom, eftersom det finns en gräns för hur många bilder man kan lägga upp åt gången.




Fler bilder finns på http://www.flickr.com/sluggos. -Där kommer fler bilder läggas till allt eftersom, eftersom det finns en gräns för hur många bilder man kan lägga upp åt gången.
//Leffe
torsdag 30 oktober 2008
Första inlägget
Hej!
Här är alltså mitt första inlägg i bloggen..
Denna blog är inte tänkt att användas så som en blog egentligen används, utan mest för att ladda upp bilder.
Har letat lite efter en sida där man kan lägga upp foton på nätet så som facebook, men utan communityt (är inte så förtjust i cymmunity's, eftersom man alltid har hur många inlägg som helst att svara på och så slutar det alltid med att man fastnar framför datorn i flera timmar...), men utan att hitta något direkt bra, så jag testar lite här istället...
Förmodligen kommer jag snart även "glömma bort" denna sida med och inget nytt kommer att läggas upp.
Eller så vänder det helt och jag börjar blogga på riktigt (men det tvivlar jag starkt på) Vi får se vad som händer.
So long!
//Leffe
Här är alltså mitt första inlägg i bloggen..
Denna blog är inte tänkt att användas så som en blog egentligen används, utan mest för att ladda upp bilder.
Har letat lite efter en sida där man kan lägga upp foton på nätet så som facebook, men utan communityt (är inte så förtjust i cymmunity's, eftersom man alltid har hur många inlägg som helst att svara på och så slutar det alltid med att man fastnar framför datorn i flera timmar...), men utan att hitta något direkt bra, så jag testar lite här istället...
Förmodligen kommer jag snart även "glömma bort" denna sida med och inget nytt kommer att läggas upp.
Eller så vänder det helt och jag börjar blogga på riktigt (men det tvivlar jag starkt på) Vi får se vad som händer.
So long!
//Leffe
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)